6 Juli 2010

Hej :)
Kom hem idag vid 7 tiden igen från fasters land, Resan tog ca 2 tim o 20 min. Snacka om sittsår "/ Men det gick väldigt bra att åka ändå (Hade väldigt tur, de började regna precis när jag kom hem). Tiden hos Faster har varit rolig också. Har badat, spelat fotboll, spelat gitarr, faster är galen i min moppe så hon har åkt rätt så mkt med den, har besök av några kompisar till faster, varit ute med båten. Jaa, massor med sånt.

Annars rullar livet vidare, i helgen tänkte jag åka in till stan o träffa Emma, Johanna, Linn, Eric o Janica :) Sen ska jag försöka hitta dagar då jag kan träffa Emil, Emma o kanske Felicia(?). Vi får se hur det blir :)
Ska upp till Dalarna någon gång nästa vecka tror jag, till min mormor.

Sen har jag fått mina glasögon nu, gud vad världen blir fin när jag har dom på :D Och Johanna sa till mig att jag inte såg ut som ett miffo i dom, så det blev jag riktigt glad av att höra :) Så jag kommer använda dom till o från, mest när jag ska ut eller när jag kollar på TV för soffan är rätt långt ifrån TV'n.
Snart kommer min ring som jag beställde förra veckan. Ska hämta ut den nästa Tors. :D Det är en platt silverring som det står graverat "Per Aspera Ad Astra" och sedan en graverad gitarr, allt i svart :) Översättningen är "Siktar mot stjärnorna" och det hade jag tänkt att jag först o främst siktar högt o långt och sen att jag riktar mot att bli en stjärna (superstar) :D Det finns många tolkningar :)

På Fredag ska jag in till mamma o då kommer det upp massor med bilder hade jag tänkt, eftersom jag fortf inte kan ladda in bilder i datorn "/ Men då kmr iaf massa bilder :)

Har nyss kollat klart på 2 ½ män, fyfan vad det är roligt!!! xD dööör!
Ska dricka lite Cola nu och sen sova, för jag är dödstrött efter resan x)
Jag ska höra av mig om dagarna, ska försöka med lite oftare :)
Hörs, natti! :)

Kommentarer
Postat av: felicia

om du menar mig så JAA, suuure. i mitt liv händer inget speciellt (x

och om inte så får jag sitta och skämmas

2010-07-07 @ 00:57:35
URL: http://fillanthabest.blogg.se/
Postat av: Johan Schumann

ja det va dig jag menade :P <3

2010-07-07 @ 23:09:45
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0