7 Juli 2010

Godkväll !
Har kollat på matchen Spanien-Tyskland. Jag tycker det var riktigt synd att Tyskland inte tog matchen, men jäklar vad Spanien lirade bra. Dom låg o tryckte under hela matchen.

Men iaf :)
Idag så hände inte så mycket, men vid 15.00 åkte jag till farmor och farfar och hjälpte till med Altan-bygget. Ska även dit imorgon vid 11 tiden o fortsätta hela dagen. Kommer bli skitbra :D Och jag får betalt dessutom så det är lätt värt det ^^

Just nu har jag rätt så tråkigt, surfar runt på Facebook o allmänt tråkar, så då täntke jag att jag kan skriva i bloggen eftersom jag ska försöka uppdatera oftare :D

In This Moment - Into the Light


In This Moment - The Dream

In This Moment - Lost at Sea

Riktigt skön grupp, de här 3 låtarna är de 3 av de bästa enligt mig. De finns på Spotify så d e bara gå in där om ni gillade dom :) Jag är riktigt kär i d bandet just nu :D

Ska snart sova, men jag skriver imorgon om jag hinner :)
Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0