9 Juli 2010

Nu är jag hos mamma och nu tänkte jag komma med ett bild-inlägg :)

Så, som ni kommer ihåg var jag på Lovisas landställe och där hände det mycket roliga saker!

Här sitter vi i Vardagsrummet allihopa, Lovisa och Emma är inte med på bilden för dom står ½ meter bakom mig i käket och lagar mat :P


Pontus och jag dygnade och tog en promenad senare på natten/morgonen. Denna bild är tagen 05.15. Otroligt vackert! Vilken sol redan klockan 5 liksom :O


Dagen efter jag var iväg på Landstället så fikade jag, Emil w och Emil g i Sturegallerian. Här är mitt fika i väntan på de andra grabbsen :D MYS




Detta är då när jag är hos Faster på deras land. Första gången jag var där. Dvs, under Midsommar. Inte den gången jag åkte moppe dit ^^


Detta är då i början av Altan-bygget. Under detta var det Röda och Blåa plattor med ogräs och skit emellan, därför la vi den vita duken under reglarna (de plankor som står upp på bilden). Att mäta upp hur högt upp det skulle vara och mäte ut fallhöjden tog 3 dagar.




Detta blev då resultatet när det så småningom blev klart. Det är inte riktigt klart med själva altanen är klar. Vi åt middagen längst ute på altanen vara för att x)

Så där är bilder som sammanfattar lite vad som hänt :)
Har hittat en ny låt! Hörde den på Bandit idag. Så jävla bra :D
Har lyssnar på Blowsight väldigt väldigt länge men jag har aldrig hört denna låt, här är den!

Blowsight - Bandit for Life


EARGASM!!!!!

Imorgon ska jag ut i stan o träffa Linn, Emma, Johanna, Eric o Janica! :D Ska bli superkul (: <3
Skriver mer då :) Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va duktig du är, du kanske skulle bli snickare istället ;-)

2010-07-10 @ 01:18:19
Postat av: din idol i det röda huset i byn. hoho.

meh johan, du är EFTER! den där låten är typ nåra månader gammal bara x)

2010-07-17 @ 12:37:01
Postat av: Johan Schumann

Kanske det kanske, men har inte hört den förut iaf :)

2010-07-17 @ 16:38:03
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0