åska? fast ne.

Tjenarre!

Igår var jag ju o fika med Emil, det var mys :) Fast han var tvungen o dra vid halv 5 D: men vi ska träffas mera under sommaren :) Tack för dagen!

Idag har d inte hänt mycket alls, jag och mamma drog iväg till söderhalalrna för mamma hade beställt en picknick-korg där, så vi gick dit-hämtade korgen o drog hem o satte oss på balkongen o hade picknick x) Aja, mys vare för det var inte alls varmt :D
Efter det hände typ ingenting, men jag och mamma har nyss kollat klart på Slidedoors. Asbra film asså :")

Imorgon så kanske jag skulle ut till pappa, får se hur jag gör. Men annars på Måndag :) Skriver när jag kmr dit :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0