1 Juni 2010

Omg, fett wierd det känns att skriva Juni ! :D Men det gillar vi !!! På torsdag sätts betygen, då blire inte mycke plugg efter d :D Så tänkte jag fram tills idag, Mats berättade att alla lärare kan gå in och ändra på betygen fram tills skolavslutningens morgon. FUCK, så då kan man inte direkt släppa tyglarna om skolbäckerna än.. -.-' Men jag har typ allt jobbigt klart snart ändå, ska arbeta med min bilduppgift som jag tror kommer bli ganska bra under lunchrasten imorgon, jag ser ut som en neger, alla driver med mig o ba : Kan de va en neger (med skånsk brytning) xD men jag ska fixa det och sedan måla klart, ska ta hem den imorgon o måla hemma. Men jaja :D
Annars har dagen var seg, och tråkig.. deppdag (x Men jag e glad iaf :)
Sitter o dricker Jasminte just nu, fett gott ! o:

Aja, men orkar inte skriva mer :) hej hej!

Snygga fjorrrttiiiwwwsar, aaight? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0