10 km

Hejsan :)
Mitt sommarlov har inte varit så händelserikt, och det kan vara en ganska stor anledning tilla tt jag inte skrivit något i bloggen. Har mest slappat.
Under midsommar var jag hos min Faster, på deras land i Väddöviken. Det var mycket trevligt :D
Jag ska även dit på lördag-tisdag med moppen.. Det svåra kmr va att hitta, för det är mycket svängar och sånt där :P Det kommer ta ca 2 tim om jag åker i sträck ^^
Imorgon ska jag in till stan o träffa Emma, Linn, Johanna, Eric o Janica! Ska bli superduperkul :D Längtar! <3
Sen ska dom se Eclipse på bion och jag är inte så mycket för twilight så då ska jag åka förbi mamma i stan o sen ut igen till täby o ta moppen till farmor o farfar :) Ska äta middag där ^^

Juste ! Angående rubriken.. jag har gjort rekord i min löpning :) Har sprungit 10 km imorse, gick upp kl 11.00~ o sprang ut vid 12.00. Är riktigt nöjd :D Jag är inte världsbäst, men jag är bättre än förut :)
Så just nu sitter jag vid datorn o lyssnar på musik :) GAAH, det har fasnat en låt på min hjärna, kan inte sluta sjunga på den !! Det är iof riktigt riktigt skön :D

Ola - Overdrive


Yä, det är min favorit just nu :P Men det kommer ändras om några dagar :P

Har inte så mycket mer att skriva..
eller juste!
Har skrivit en ny låt till mitt album :) Den heter -My Wish :) Den blev riktigt bra :)

Skriver mer någon annan dag!
Sköt om er! Cya :)

Kommentarer
Postat av: felicia

SV: tack c: fast nee..<33



btw, du skulle göra mitt bloggläsarliv om du uppdaterade LIIITE oftare :D<333

2010-07-02 @ 02:54:23
URL: http://fillanthabest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0