2 Juni 2010

Tja :D
Idag va det en rätt så jobbig dag, mycket i skolan o skiit !
På Lunchen satte jag mig med bilden och då sa hon att man INTE fick ta med den hem efter skolan !??!!!! Så jag drog till bilden efter skolan o satt till typ halv 4 o målade som en saaate! Blev typ nästan klar. det fanns ingen svart färg och den vita färgen va typ gul för att nån jävel la gul färg i den.. Så jag målade det jag kunde, men det blir säkert bra. Det är inte IG iaf, ett gott G kanske VG :D *happyface*
Efter skolan drog jag hem och sen åkte jag, marcus o mamma till Universitetet för mamma skulle springa vårruset. Duktig mamma man har, skulle aldrig palla det. Min kondis är tillräckligt bra för att springa till bussen om den kommer lite för tidigt.. x)
men iaf, sen drog vi hem o jag laddade upp foton från Soarén och lite annat, nu ska jag dricka kaffe och chilla (:

*När jag inte orkar gör någonting är jag inte lat, jag chillar bara :)*

Käärlek till alla, hejdå! <3

Inte riktigt klar med alla låtar, men snaaart ska jag börja spela in ! Ser verkligen fram emot det !!! :D *Detta är då min baksida av Albumet :)*


Kommentarer
Postat av: Elin

åh vad fint johan!! <3

2010-06-04 @ 23:26:04
URL: http://sparklingamethyst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0