22 Juni 2010

Tjena, ber om ursäkt för mina dåliga uppdateringar :s

20 Juni
på kvällen fick jag ett samtal från Pontus som frågade omjag ville med o tälta med douglas. Självklart sa jag o drog dit :) Sen kom Jonte. Från början skulle jag bara vara där över kvällen o dra hem men sen ville jag hellre sova där, fast det blev inte så mkt till att sova, närmare bestämmt ingenting x) Men vi hade skit mysigt.. Vi va på en liten sten,kulle in the middle of nowhere.. Grillade hamburgare och myste i tältet med gitarren. As mys :) Kom hem kl 09.00 ~

21 Juni
Ja, som sagt så började min dag med att jag kom hem (xD) och då satte jag mig o åt frukost o kokade kaffe. Jag va så jävla hungrig efter kvällen o fett sugen på kaffe eftersom det inte fanns det i tältet. Nu ska jag inte skriva så mkt om kaffe för jag vet att ganska många inte gillar det :P
Runt klockan 3 åkte jag till farmor och farfar, fika där och så. Sen kom pappa och då grillade vi korv där, det var asmys :D Jag har typ börja gilla ordet mys, aja.. hur som helst så åkte vi hem igen runt klockan 20.00~
På kvällen somnade både jag och pappa i soffan xD

IDAG :D
Idag gick jag upp klockan 09.30~ för att jag skulle till Optikern/Synmottagning. Skulle kolla synen, så det började med massa tester och shit, och sen skulle hon lägga droppar i mina ögon så mina muskler i ögonen slappnade av, pupillen blev typ lika stor som Regnbågshinnan, eller hur man nu ska förklara det :P Men iaf, den blev skiiitstor. och jag såg suddigt som faan på lång håll, och jag gör det fortf. Men när hon hade droppat ögonen och det hade verkat i ca 40 min så fick jag hålla mobilen nere vid knäna när jag satt ner, för att kunna smsa D: Kände mig som en gammal gubbe xD
Sen åt jag på mc donalds o sen drog jag hem. Somnade i soffan kl 16.10~ och vaknade kl 20.06 xD Jag e fett trött...


Yes, så nu vet ni ungefär vad jag gjorde de senaste dagarna ^^ Nu ska jag göra lite te o sen chilla framför datan med musik :)
Cya ! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

hahah, du ÄR en gubbe johan ;) <3

2010-06-22 @ 20:55:25
URL: http://sparklingamethyst.blogg.se/
Postat av: emelie

åååh, fan va najs ! :D<3

2010-06-23 @ 17:55:03
URL: http://smollle.blogg.se/
Postat av: felicia

''Nu ska jag inte skriva så mkt om kaffe för jag vet att ganska många inte gillar det :P''



^ ingen gillar kaffe. Kaffe är hemskt. Vad är det för fel på dina smaklökar? D: <3

2010-06-24 @ 00:47:46
URL: http://fillanthabest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0