3 Juni 2010

Hejhej Bloggen !
Är asglad men samtidigt JÄVLIGT PISSED OFF, men det pallar jag inte skriva om här ..
men iaf, idag sattes betygen OCH JAG KOMMER FÅ G I TEKNIK!!!!! överlycklig !!! :D:D
Det var typ sista skoldagen idag också kan man säga, för att :

På Fredag, imorgon, ska vi till Moderna museumet hela dagen, 'wophho kul.. .___.' men vafan, roligare än att va i skolaan!
på Måndag ska vi alla 9:or dansa från 11 tills vi slutar, typ 2 lektioner :D
på Tisdag är det klassensdag, dvs vi ska ha vattenkrig, 9B mot 9D, ska bli aaaskul, jääävlar var det luktar vinst.
på Onsdag har vi sovmorgon och sen slutar vi typ 13.00, vi ska typ genrepa lite dans för att vi ska ha bal klockan 18.00 till 00.00 tror jag det slutade.
på Torsdag får vi sovmorgon till 9.00 och på Hemkunskapen ska vi göra en stor mastig tårta och gå ut i sommarvärmen och äta den, så sjukt najs, sen är det Brännbolls match, några utvalda 9:or (jag är inte med) mot lärarna i skolan. jag ska ju inte spela så jag drar hem då :D
och på Fredag är det Skolavslutning.

Snacka om skönt, så vi har typ inga lektioner kvar nu!!
Nu ska jag slurpa lite te, har sovmorgon imorgon till typ kvart i 10 :D soooft :)
Aja, puss o godnatt :)


fail x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0