7 Juni 2010

Tjeennnnaa ! Sitter o lyssnar på Musik och chillar galet :D Ska strax sova, men ska bara skriva ett inlägg :)

Min dag har varit bra, inte något speciellt förutom att min pappa kom till min skola och undervisade alla nior att dansa West Coast Swing. Det var nytt för mig med så det va kul att prova på nått nytt, och det tror jag alla andra tyckte också :) Folk hängde med så det var kul att folk tyckte om det, för jag var lte skeptisk angående en ny dans som är i 3-takt. (Gå-gå-trippelsteg-trippelsteg). Iaf, det gick bra hur som helst :)

Efter skolan joinade jag hem till Pontus och vi lirade igenom låtarna som vi ska köra på Balen/Skolavslutningen. Och sen joinade jag parken i Täby en snabbis, va med Pontus, Danne, Sam, Aksel, Ebba, Louise och Victoria. Lite senare kom Affe, Jonte, Ellinor och Viktoria. Men iaf, det var mys :) Sen drog jag hem till ett tomt hus, och det vet vi ju alla vad det betyder ! :) Gitarr och Sjunga <3

Lite senare kom farsan hem o då blev d middag och lite innan d ringde Annah, <3. Blev glad att hon ringde, <3
Efter middagen chillade vi framför TV:n (2½ men) (y' Ääälska ! :D Och sen mer musik och nu sova! Ska lägga upp en liten bild och en liten låt! Hörs imorgon, btw.. Imorgon är det Vattenkrig på Jumpan, hahahahah x) !!!! Peace <3


Okej, det här är typ sjukt. Dom kör 4 Ackord genom hela videon, riktigt roligt att titta på x)


Lite Random kanske, men fett snyggt. Tänk om jag skaffade långt hår igen och om jag hade riktigt rakt hår, då skulle jag färga det svart, fyfan va snyggt d skulle va :o *spontan känsla* :P
Det blir en låt till :)

Daughtry - Life after You

Grymt skön låt ! :)



Kärlek till alla! (:

Kommentarer
Postat av: felicia

yää :D fan va coolt de skulle va om du gjorde de ;'D (YYYY'<3

2010-06-08 @ 20:06:53
URL: http://fillanthabest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0