8 Juni 2010

En återfunnen glädje !
Idag efter skolan drog jag in till Stan och träffade Linn, Johanna, Emma och Moa. Moa har jag aldrig träffat förut, men senaste gången jag träffade Linn, Johanna och Emma var typ December förra året (?) eller längre sedan (?). Det var så roligt att få se dom filurerna igen, blev så glad ! Synd att Janica inte var med !! Vi ska absolut träffas igen under sommaren, lr hur? :)

Efter det drog jag hem till mamma o hämtade skor och slips till balen :)

Har hittat en ny drog-låt, ska försöka att inte spela den för mkt så jag tröttnar på den, för den är så jääääävla bra!

Imorgon e d bal som gäller, riktigt kul ! Bilder lär ju komma :) Ska spela So Do You och Who Says på Balen, hoppas det kommer gå bra :$
Tjaarrå :)

Itchy Daze - Monster

Drog låten :D :D :D :D :D :D

Hoffmaestro - So Do You

Balen

John Mayer - Who Says

Balen

Kommentarer
Postat av: Emma

det var kul att träffa dig också johan! :D<3

2010-06-08 @ 23:00:17
URL: http://mydrugs.devote.se/
Postat av: Johan Schumann

Vi måste träffas i sommar igen !! :) <3

2010-06-08 @ 23:18:53
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0