9 och 10 Juni 2010

Tja ! :)

9 Juni
Balen idag, det var så underbart kul, alla var så fina och så söta!
Jag gick med Julia och det kommer massor av bilder på bloggen under helgen, men just nu hinner jag inte. Lovar att jag ska lägga upp bilder :) Vi fick jättegod middag med supergod förrätt, varmrätt och efterrätt :) 8:orna i våran skola serverade oss ^^
Jag och Pontus gjorde även ett uppträdande, eller två kanske man kan säga? Iaf, vi började med att köra Who Says - John Mayer. Han spelade gitarr och jag sjöng. Det gick superbra förutom att vi tappade bort oss lite lite lite i slutet men jag tror inte någon direkt märkte det :P Det gick iaf grymt bra, jävligt synd att jag inte var uppmickad. Efter det gick vi iväg för att stämma ned gitarren. Sen kom vi tillbaka och då spelade vi So Do You - Hoffmaestro. Vilket gick ännu bättre, missade inget. Men dom hade inte fixat någon mic så det var skit synd :( (Båda låtarna kan ni lyssna på i förra inlägget).
Sedan var det ett till uppträdande som var superbra av Sam o Aksel :)
Efter det var det lite käk och sen lite nomineringar (alltså, ex. Årets Sportare, Årets Kompis, Årets Gladaste osv.)
Sedan var det efterrätt och lite till nomineringar (då var det, Klassens favorit-lärare, dvs. 4 st lärare '9A, 9B, 9C, 9D')-Jaaaa jag skriver konstigt men ni kanske förstår :)
Efter det så var det iaf dans. De körde 2 valslåtar och 1 bugglåt, sen va det disco disco !!! Det blev en aning varmt! Efter klockan 00.00 när alla var tvugna att dra så drog ett antal folk till parken i Täby Kyrkby o chillade där. Jag drog hem vid 20 över 1 för pappa ville att jag skulle komma hem, hade ju skola dagen efter :P Men det var myyys. Att krypa ner under täcket var nog det skönaste på länge, så otroligt skönt !


10 Juni
Vaknade vid kvart över 8 o fixade iordning mig. Hade sovmorgon till 9, men jag var en aaaning trött x)
Iaf, hade första lektion-Hemkunskap :D Asnajs, vi gjorde värsta tårtan (bild kommer under helgen, promies!) som blev skiitgod :D Efter Hemkunskapen var det Kemi.. -.- Dissikera strömming? På Kemin? aaaaja, skitsamma.. det va bara att hugga lite i fisken o sånt shiiit :P
Sen lunch, efter det drog vi alla upp till IP för att lärarna skulle möta eleverna i brännboll. Lärarna vann typ med liiiite poäng. Jag vene riktigt, var inte med o spelade.. 'kollade' bara på matchen :P
Efter matchen drog jag o Emil hem till honom o chillade, spelade lite gitarr, åt glass o solade till musik. Det var otroligt mysigt :D
Runt kvart över 5 skjutsade jag Emil till Täbban och sen drog jag till Ellagård, för min Kusin skulle ha skolavslutning ^^ Och efter den drog vi alla hem till Faster där vi åt en supergod middag och efterrätt. Supergod middag 2 dagar i rad, kan inte klaga! :D
Drog hem runt 20.00~21.00.


Nu har jag precis skrivit text till Skolavslutningen imorn, ska sjunga så jag e lite spänd |;
Men men, ska sova nu så jag e utvilad, börjar 9 imorn också, JOHAN KOMMER TILL MIN AVSLUTNING ;D;D fett kul!!! :D *blir ännu mer spänd inför min sjungning* men det gör inget :)
Skriver mer om imorgon om imorgon eftersom jag inte vet vad som kommer hända förrens det har hänt. Aja, mina förklaringar är inte dom bästa, menmen :) Bilder kommer från Balen, Tårtan, Brännbollen, Kusins Avslutning och Min Avslutning under Helgen :)

Puss o Godnatt !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0