Hemma igen och snart iväg igen!

Tjaa :D
Har kommit hem nu från min Morbror. Det har varit riktigt roligt med massor med bus och utmaningar! :D Han fyllde även år o d var drf vi åkte ner dit ^^ Han bor strax utanför Västervik :)


Här åker jag mot terreng med Fyrhjulingen :D


Här tejpar vi upp en mall för att lacka flammor på min gitarr. Flammorna kommer vara i olika färger och dom kommer gå under och över varandra :D Vi har inte lackat något än, men vi skulle se hur det blev med tejpmallen ^^ Och sen ska vi ha en smalare tejp så vi kan svänga med tejpen ännu lättare, och då kommer det bli fler och mindre flammor :D Kanske ska dit igen senare av sommarlovet och då ska vi göra ett tappert försök :)


Sedan fick jag köra på crossen och min bror körde fyrhjulingen :D Crossen går som satan! :)


Igår var vi ute och tog massor med kort med Gitarren och mig i Naturen :)


Vi hittade en liten Scene :)


Sen var jag ute och körde lite Van :D

Yea, det var några bilder från den helgen hos Morbror, som sagt.. Kanske ska dit mer i sommar, hoppas det :)
Nu ska jag packa för imorgon klockan 9.00 ska jag vara vid Skeppsholmen! Ska åka till Lovisas landställe tsm med Julia därifrån. Det är lättare för oss att åka därifrån, och dom andra hoppar på vid Vaxholm ^^ Men jag skriver när jag kommer hem igen Tisdag runt 16.00~17.00 :)

Hoppas ni har ett grymmt Sommarlov allihoppa :D
Ha det bra ! Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0