Kvällen

Hej :)
det har varit grymt mysigt men nu har alla dragit, d blev inte så att julia sov över så jag får sova själv, men det gör inget ^^ Kommer sova jävligt gott iaf, är fett trött. jag skojjar inte, jag åt typ mer än mat för 3 personer. Jag o Johan tävlade o han orkade inte mer när jag fortsatte o ta mer mat, men jag va så jävla hungrig så jag gick typ 6 gånger o fyllde på mer och mer mat xD Gott som fan var det! Och perfekt väder!!!! Synd att jag är allergisk mot pollen så jag går runt o e dööööd i näsan, men wtf.. det får man leva med :P

Ska strax sova, ska dricka upp cidern, borsta tänderna o sen slå pannan i kudden :D

Imorgon ska jag träffa Felicia, vi måste bestämma vart vi ska träffas x) Har inte pratat om d så mycket :P Men men, skriver mer imorgon! puss o kärlek ! (:

Denna bild är gjord med hjälp at ett sönderklippt sudd och ett silverkors.

 

Jag är inte som alla andra, jag kanske urskiljer mig från dom coola personer, jag kanske inte hänger med dom allra tuffaste. Men jag bryr mig inte om jag gör det eller inte, jag hänger med dom jag är bekväm med att hänga med, dom som får mig att må bra. Och dom som tillhör den gruppen, dom vet det. Dom personerna får mig att må bra och dom personerna får mig att känna mig lycklig i livet.

Jag gjorde bilden när jag var lite depp, för ganska länge sen. Men jag tycker den är väldigt betydande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0