Sommarlov !

Det är så sjukt skönt med sommarlov nu !
Igår var det avslutning, jag och Pontus körde Tears in Heaven, han på gitarr och jag sjöng. Det gick otroligt bra ! Dom som har mig på Facebook kan titta på ett videoklipp där vi spelar den på scenen :)
Johan kom ju på min avslutning och det var jättekul att han gjorde det! Vi fick även tårta på avslutningen, det var supergott :D
På kvälen var det fest hos Elin så jag drog dit och träffade massor med supertrevligt folk, det var jättekul :) Tack för den kvällen folk, mycket kärlek spreds eftersom vi ska skiljas från varandra nu. Men som sagt, vid fest-tillfällen kommer vi absolut träffas igen, AAAIIGHT?


Jag och Julia på Balen, Bilden togs när vi hade kommit dit och stod på parkeringen :)



Efter Förrätten skulle då jag och Pontus spela, vi spelade Who Says och So Do You, som ni redan vet... ^^


Ehm, Efterrätten var... GOD SOM SATAN :D

Det var några bilder från balen, nu kommer det några bilder från Avslutningen också :D


Tears in Heaven, film finns på Facebook ^^


Jag och Julia, saknar dig otroligt mycket, på Tisdag ses vi ! Då blir det mys med Lovisa och massa andra <3


Mmmmmm, Tårtaaaa !!!!


9B, tack för underbara 4 år! Vi är världens bästa klass, Saknar er !
(Och sen får man inte glömma Emil som inte är med på fotot, Saknar dig också! Men vi kommer träffas som fan, eller hur?)

Ja det var lite foton! Kanske lägger upp några till vid olika tillfällen, men nu ska jag åka till min Morbror, skriver ett inlägg när jag kommit fram, puss o hej!! :)

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: julia

saknar dig med hjärtat! ses i övermorn :) <3

2010-06-13 @ 16:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0