Update!

Tjena :)
Senaste dagarna har varit stek som fan ! Igår var jag med Emil w och Emil g :) Vi va i stan o fikade o sen drog vi hem till Emil g o hade mys-kväll, svullade o tittade på film. Åt pizza till middag också :D Idag vaknade jag när Emil w ringde o då åkte jag, Emil w och Emil g in till stan o åkte till slottet :) Där fanns det ett IKEA stånd där d sålde 1 varmkorv för 5:- , Läsk 5:- gratis påfyllning, Glass 5:- och massor annat. Det var grymt najs :D Sen åkte vi hem igen o Emil w gick hem till sig o skulle städa huset o äta. Då gick jag o Emil g hem till Emil g o chillade där med lite musik o kaffe :D Sen fick jag skjuts av honom hem till mig och nu sitter jag här.
Hahahahahaha, tänkte pröva WoW igen! :D Sitter o laddar ner senaste patchen nu :P Måste ha ngt att göra om dagarna om det inte händer något så jag tänkte öppna ett trial grej på mitt konto. Senast jag spelade kom jag upp till 76 eller nått, men ska starta ny realm o sånt :) Hahah, fett töntigt x)

YEA! Shaman ftw :D

Hahah, fett kuuul :)
Jag har typ inget att göra imorn och under hela helgen, inte vad jag vet iaf.. fett tråk :s Men jag kanske kan hitta nån fest eller några polare att hänga med. Annars är d bara slå iväg ett sms om vi ska träffas (;

Men men, ska äta nu :) pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0