16 Mars 2010

En sak innan jag berättar om min dag,

Någon har kommenterat "Lögnare" på ett av mina inlägg.. För det första undrar jag vem du är, och för det andra så är jag ärlig. Så ärlig man kan bli. Så lämna ditt namn till mig. Känner du ens mig, känner jag ens dig?

Så. Min dag har varit bra :)
Började 8.10 med Engelska nationella delprov B (Läsförståelse). Det gick väldigt bra , kändes som ett bra resultat. Vi fick 80minuter skrivtid, som alla andra, och fick rast klockan 9.30 till 10.00.
klockan 10.00 började Engelska nationella delprov C (Hörförståelse). Det gick sämre än delprov B, men jag tyckte det gick awesome :) Vi slutade 10.50 och då fick vi lunch. Sen började min Engelska lektion (Jippie, mera engelska xD) klockan 11.45. Sen hade vi Musik. Jag och oscar är redan klar med våran låt (Vissa har inte ens börjat) så jag tycker att jag och Oscar är mkt duktiga :D Vi ska göra en till, det kommer vi lätt hinna. Kanske till och med en tredje :)

Nu ska jag och min bror Marcus gå och handla mat. Antingen pizza elelr McDonalds. Vi får se. Aja, hörs ikväll kanske ^_^
Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: juliiaaaa

du kan hjälpa mig ist för göra en till låt (a) :) <3

2010-03-19 @ 20:32:00
Postat av: Johan Schumann

Jag kan hjälpa dig :)<3

2010-03-19 @ 20:33:43
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0