(25 Mars), 26 Mars 2010

Tja tja bloggen :)

25 Mars
Jaa det blev ett hastigt inlägg igår jaoo, men ska skriva lite om den dagen.
Började med en liten sovmorgon och sedan bar det iväg till Sollentuna Fria GYmnasium för uppspelning. Jag skulle ha till klockan 11.00 men fick tid kl halv 1. Så jag satt där i 2 jävla timmar -.-' Men det gjorde inget för jag va ju trotsallt inte själv :)
Det gick väldigt bra och jag är ganska säker på att jag kmr in där.
Efter det sprang jag till tåget mot Märsta, gick av vid Upplands Väsby och sprang till bussen mot Arninge, gick av vid skolan och sprang dit, kom till skolan kl. 14.10~ och hade då ett Svenska Nationella (muntligt) prov. Det gick braaa'' Slutade klockan 14.40 så jag va i skolan i 30 minuter. Efter skolan åkte jag dir till kören och efter det dir till kyrkan. Omg vilken dag. Kom hem runt 22.00. -.-''


26 Mars
Idag har det varit chill, va i skolan till 11.00 ~. Sen drog jag till Fryshuset, glömde byta tunnelbana så jag råkade åka till Mariatorget, va så stressad så jag glömde det -.- Aja, så jag åkte tillbaka till slussen, sprang upp till spärrarna och ner på andra sidan och åkte till Gullmars~. Tog tvärbanan och kom till Fryshuset runt 20 i 1. Skulle vara där halv 1. Men när jag kommer in genom huvudingången så kommer det precis en kille och säger "Alla som söker musik, följer med mig". Så jävla röta alltså :'D
Efter det går jag till mammas jobb (som ligger precis där) och mammsen bjuder på en saftig 200-grammare till Lunch :D Fett naiizzz :q
Efter det åkte jag up till Pappa och nu sitter vi och ska snart fika framför tv'n. Mysmys :D


Längtar som fan efter dig♥♥♥

Kommentarer
Postat av: makaela2

hahahahah xD du för en blogg om ditt liv vilket hon antagligen har läst vilket betyder att hon nästan garanterat kan säga att du är gay!!!! btw du lär ju ta upp gay komentarer fag!

2010-04-11 @ 02:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0