29 Mars 2010

Tja tja! Måndag idag, Skolan avklarad, sen blev det fika hemma med Louise! :D
Vi drack te och åt kakor, hon tog 2 sockerbitar men ingen sked och sen när vi druckit upp så sa hon "Jahaaa, där är sockret!!" Hahaha, Rolig är du :D

Tycker det är ganska fult att du kallar mig dum, bild och döv och massa skit. Jag vet inte vad jag har gjort så vafan begär du av mig. Jag kan inte ge dig all min uppmärksamhet hela tiden, men du verkar inte vara nöjd med mig. Allt jag vill är att du ska berätta vad jag gjort så kan jag fixa detta, men du vägrar ju berätta!

Nu ska jag plugga, och sen ska jag skriva en låt, JAG ÄLSKAR ATT SKRIVA LÅTAR!
"The girl in my dreams" blev en succé bland mina vänner! :)
Puss puss! <33

Kommentarer
Postat av: jonna

jaG SKA BERÄTTA, MEN INTE PÅ ETT JÄVLA SMS HELVETE MEN DU KAN JU ALDRIG! SKYLL DIG SJÄLV!!

2010-03-29 @ 19:39:44
URL: http://iamjonna.blogg.se/
Postat av: Johan Schumann

Ta det lugnt o:

2010-03-29 @ 19:50:25
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0