9/3 - 2010

Guuuuuu' va jag är trött asså, helt sjukt! Måste gå i sängs tidigt idag.

Efter skolan va det soaré möte, vi kom med lite ideér om hur olika scener ska se ut.
ex. Det är en Emo-kille med några kompisar och en Fjortis-tjej med några kompisar som bloggar och har olika åsikter och bråkar massa och blir tillslut tillsammans.
Sen är det bestämmt att jag och min kära vän Oscar ska spela en låt, jag och han spelar Gitarr och jag sjunger och kan kör lite solo saker. Vi skulel göra en egen låt, så vi satte igång, och efter 20 minuter har vi kommit på en skit-bra låt! Vi har inte kommit på hela, men nästan hela låten (på gitarr är klar). Vi har en melodi och det är jag som ska göra texten, så jag ska skriva en text till låten. Några förslag på vad den ska handla om? Kommentera gärna!
Sen efter Soaré-mötet gjorde jag och Julia sällskap på tåget hem :)

Just nu sitter jag och dricker honungsvatten, nais (y'

Vi hörs! Peace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0