EMMA HÄR (:

hejhopp ! mitt namn är emma och det är jag som har gjort johans nya design. designen tog mig en hel dag att göra så jag hoppas johan blir glad när han ser den. själv tycker jag att den är über ball !
idag är det tråk söndag .. söndagar är sådana dagar som man bara ligger hemma och slappar eller så gör man läxor -.- fast det gör icke jag .. jag ligger hemma och glor på life of ryan (: vad kan vara bättre än att ligga hemma och titta på en snygg kille hela dagen.
imorn är det skola igen. fast imorn är det ju en skön dag, jag och johan har annorlunda skoldag. vi ska hålla på med våran soare hela dagen ! det känns som om våran soare kommer faila .. men vi får väl hoppas på det bästa ! (a)
har inte träffat johan på hela helgen .. :( ibland brukar vi hänga med varandra och massa annat folk .. men den här helgen har det icke blivit så ¨/ fett synd. gillar att vara med johan. han är ju så härligt flummig. sweet ! (: men imorn ska jag ju få träffa honom mer än någonsin eftersom jag inte går i samma klass som honom så träffas vi inte så himla ofta i skolan, men eftersom vi båda ska hålla på med soaren imorn kommer vi träffas ett antal gånger. WOHO
oj, vilket knäppt inlägg det blev nu :P aja, det får vi leva med !
nu tog ryan sheckler av sig tröjan o: så jag måste tyvärr lämna denna fina blogg (ännu finare med den nya designen) och kolla på min framtida man !
KOLLA GÄRNA IN MIN BLOGG NÖRDAR www.emmahenrik.blogg.se



THATS ME, JAOOOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0