Första Audition

Tjaaaa!

Nu har jag kommit hem från min första audition, den va på Cybergymnasiumet vid Odenplan! :D

Först spelade jag ett gitarr stycke som heter Orion (Inte metallica). Sen spelade jag tillsammans med 2 killar (som va musiklärare) en låt. 1 på trummor, och jag och den andra killen på gitarr. Och sen körde killen på gitarr ett blousstycke som jag skulle improvisera ett solo till, det gick inte så värst bra men ah :P Sen hade dom en liten intervju och dom frågade om jag sjunger osv. Och när dom fick höra att jag sjöng så vilel dom höra en låt där jag sjunger och spelar gitarr samtidigt. Då spelade jag Your Guardian Angel - the red jumpsuit apparatus. Dom tyckte det va grymt! Och sen bad dom mig spela ett piano-stycke när dom fick höra att jag spelade piano :) Så jag spelade River flows in you :)

Najs najs!

Nu blire middag, skriver ett inlägg senare :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0