Hej!

Kändes länge sen jag bloggade :o Iaf, ska skriva lite om lovet :)

MItt lov har varit underbart!!!!
Åkte upp (den 28:e Februari - Söndagen) till Åre med Några Församlingar runt stockholm. Vi va 80 pers~ som hade skitkul tillsammans fram till 5:e Mars (Fredagen)
Så jag har varit i åre hela lovet kan man säga. Har hittat massa nya underbara kompisar, Många från Nacka. Och så har jag kommit skitnära en kille också :3
Det här "lägret" Har gjort mig till en roligare och väldigt mycket gladare person. Nu är nästan varje dag underbar!
Resten av lovet var ganska lugnt, va på gymmet på Lördagen, och sen va det ungdomskväll i OP, träffade massa roliga folk där :)

Idag Så har ju skolan börjat igen.. woho, eller inte >.<
Jag tycker verkligen inte om plugget alltså.. Är så sjukt spänd varje dag typ, eftersom jag ska ha min första uppspelning på torsdag, Kungsholmens gymnasium Estet Musik-Sång. Så jag ska alltså sjunga inför en jury, och sen lite teori-prov. Men jag hoppas och tror att det kommer att gå bra :)

Just nu sitter jag och dricker te och väntar på att pappa ska komma hem :) Så snart ska jag äta, och sen plugga musikteori (noter och sånt). Nästa vecka har jag 5 uppspelningar på olika gymnasium och veckan efter det 3 uppspelningar. Så det är helt fullspeckat med massa uppspelningar ^_^

Jag har börjar på en ny låt också.. Har börjat skriva lite smått ;)

Iaf, mitt lov har varit UNDERBART och jag är skitglad att få träffa alla kompisar från skolan igen! :D:D:D:D

Peace out<3
(Adda Johan Sötnöt Schumann på Facebook, Teemannen på Skype, [email protected] och Teemannen på bdb om ni inte redan har gjort det!)

Kommentarer
Postat av: emma

snyggaste bilden johan. älskar den (a)<3

2010-03-08 @ 21:19:28
URL: http://emmahenrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0