Känslor

Känslor är inte lätt att hantera, det finns så mycket olika känslor. Känslor för en vän, känslor för sin älskade och till och med känslor för sin gitarr eller vad som helst.
Men känslor för en speciell person är inte bara att man älskar personen. Känslor för en person är påverkande för allt personen gör, hur personens humör är, hur kul man har med varandra, och mycket mer.
Men det som jag tycker är viktigaste är att titta i dig själv och titta i andra personer! Både vänner och sin speciella person. Man ska inte bara titta på utsidan, utan titta på insidan. Under huden. I hjärtat.
För mig är det sjukt viktigt att man bryr sig, visar att man tycker om personen, få personen att känna att man kan berätta allt för en. Jag mår oerhört bra när jag får hjälpa mina kompisar med problem. Jag låter alla få prata ut hos mig, att lätta på hjärtat över mig. Jag tynger inte ner mig själv, tvärtom, jag mår bättre av det.
Som person är jag väldigt känslig, jag är omtänksam, visar förståelse och bryr mig. Så om det är något så är det bara ringa/smsa/skriva till mig. För jag vill att ni ska veta att jag finns här.

Kommentarer
Postat av: E

Så sant, Så sant johan! fantastiskt

2010-03-27 @ 23:35:57
Postat av: Johan Schumann

Tack <3

2010-03-27 @ 23:37:20
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0