L Ö R D A G !!

Hej hej, lever pastej!

Hoppas att eran helg kommer bli super!
Jag skulle varit med Louise idag fram till 5 ungefär, men hon kunde inte :( :(
Fett synd, vi som skulle baka o allt :c

Aaa, men iaf.. Runt klockan 11 så drog jag och Mamma till Fältöversten för att lämna in mina kostym-brallor för dom va lite för långa, så dom skulle sätta upp byxorna så dom passade bättre (Det ingick att man fick sätta upp gratis.)
Sedan gick vi förbi H&M och tittade (på skojs skull) på lite hattar, får se om jag ska köpa någon hatt :P

Sen bar det av till Musikbörsen vid S:t Eriksplan. Min gitarr-hals var för lite böjd så det knarrade i strängarna när jag spelade. Dom var snälla och fixade det, det knarrar lite fortf så jag ska böja halsen lite till (Man använder en skiffnyckel och vrider innuti gitarren).

Just nu har vi precis fikat (Kaffe och min underbara Cheesecake). Ska snart in i duschen och sen ska jag ringa och fråga hur det skulle bli med festen jag ska på idag, i värsta fall så kommer det inte bli någon fest idag. Så då ska jag höra med Louise om vi kan träffas lite senare :)
Men förhoppningsvis så blir festen av. Det komemr bli grymt kul! Ser verkligen fram emot den!

En nära vän hjälper mig med en ny design som jag ska använda, den jag har nu är verkligen tråkig. Det kommer bli mycket snyggare sen ^^

Vi höres och kanske synes, vem vet?
haha, hare bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0