Lite bilder från senaste tiden!

Kan ju börja att säga R.I.P min Lampa. Den gick sönder :( Då lagades den! Men sen gick den sönder igen xD
aja.. R.I.P :'(








Sen fick jag Svarta Ed-hardy Skor av mammsen, fast vi skulle åka tillbaka och titta på andra färger. :)


Det blev denna heting ist! :)
jag är mkt nöjd :)







Sen har jag lurat några kompisar att jag Piercat tungan, dom trodde inte på mina ord så jag skickade denna söta bild :) OBS: Det är inte riktig piercing, tyckte det va kul att luras bara x)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Coola sneakers till en cool kille ... bara för att jag älskar dig sååå mycket

2010-03-19 @ 20:28:02
Postat av: filuren som är din idol

& jag gick INTE på de mohaha :DDD stolt

2010-03-20 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0