Min dag den 19 Mars 2010

Tjena!
Dagen började med en härlig sovmorgon, sedan bar det av sig till Skolan. Jag fick släpa med mig Gitarren till skolan eftersom jag hade uppspelning efter. Men iaf, degen var inte så jobbig, förutom att jag hade en fruktansvärd huvudvärk och Nationella i Tyska gick OK. Efter skolan så åkte jag till Tibble Gymnasium för uppspelning, det var faktist lite extra läskigt eftersom jag helst vill komma in där och jag vill prestera bäst. Så jag kände lite press på mig själv. Jag körde 3 låtar på gitarr var av 2 sjöng jag till. jag började med att spela Orion (Gitarr), sedan Collide (Gitarr + Sång) och sist Your Guardian Angel (Gitarr + Sång). Det gick väldigt bra faktist! jag skulle även spela 1 till 2 låtar på Piano också (dvs ett Bi-instrument). Men dom sa att det inte behövdes eftersom jag redan hade både hade spelat gitarr och sjungit också. Och dum som jag är så tolkade jag det på 2 sätt.
1. Antingen var jag så dålig att dom inte ville höra mer, dom hade redan bestämmt sig för ett NEJ så jag behövde inte spela piano också.
eller:
2. jag var så duktig så jag inte behöver spela piano för dom är redan säkra på ett JA.
Jag hoppas ju att det var Alternativ 1 dom tänkte x)

Iaf. Efter Tibble så åkte jag hem, lämnade gitarren och hämtade mina Ed Hardy Converse (svarta). Jag och Mamma skulle titta i den affären och sen om jag hittade ngn annan färg i dom som var snyggare. Iaf, det blev vita. Lägger upp bilder sen :) Det var awesome (y'

Nu ska vi snart äta middag, vet inte vad det ska bli än men jag är sjukt hungrig! o:

Vi hörs lite senare!! :)
Peace out

Kommentarer
Postat av: filuren som är din idol

KLART DE ÄR NUMMER 2 KNASBOLL !

2010-03-19 @ 18:31:25
Postat av: Johan Schumann

haha, tack (:

2010-03-19 @ 19:26:20
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0