Onsdag 31 Mars 2010

Tjena tjena pojkar och flickor!

Onsdagen idag avklarad! Grymt härligt att ta ut moppen igen, åkte till skolan idag, najs najs!
Nya soffor i skolan också! Jag, Julia, Ellen, Pontus va dom första som testade dom, gryyyymmmtt mysigt och gryyyymmmt härliga soffor :D
Trist färg bara: Gråa :[

Imorgon är det 1 April, då ska man luras (A) *Iiiiiiiiiiiivil eyes*
Det är maskerad i skolan också, och jag vet inte vad jag ska klä ut mig till!! :O *panik*
Astrid ska nog sminka mig eller nått xD får se va som hääänder!

Sitter och dricker te, som vanligt, och chillar lite. Läser Biologi till imorn också *duktiga jag* (A)

Hörs kanske ikväll :D
Tusen pussar /Johan♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Klä ut dig till panda vettja! Funkar alltid! Haha ;)

2010-03-31 @ 22:05:07
URL: http://littleheart.blogg.se/
Postat av: din idol

haalåå, du måste ju lägga upp bilderna på när jag skrev på din sko ju! :O <3

2010-03-31 @ 22:22:13
Postat av: Johan Schumann

Elin - Jag har ingen panda dräkt xD



Emma (min idol) - Jaaa, ska lägga upp den sen! Är hos pappa och kan inte lägga över bilder från mobil här, får göra d när jag kmr till mamma :)<33

2010-03-31 @ 22:46:10
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0