S:t Eriks Gymnasium

Hej. Jag orkar inte berätta alla detaljer så det blir ett snabbt inlägg om hur min dag varit.

jag drog hemmifrån klockan 9.00 mot S:t Eriks Gymnasium. När jag kommer dit är dörren låst och jag var tvungen att chansa att gå runt hela byggnade, jag kom in i ett hus, som hette "B-huset" Och det var fel -.- Jag skulle till A-huset så då fick jag gå till andra sidan byggnadsområdet. Aaa, det var ett helvette att komma dit. Och när jag kommer in till Juryn berättar jag att den dörren var låst, och då sa dom att den inte skulle och att det förklarade alla förseningar :P Uppspelningen gick super bra, jag gjorde inget fel! :) Det var inte alls läskigt, börjar bli van nu :P Dom tyckte det var jättebra och dom önskade mig all lycka till dom kunde :)

Nu sitter jag här hemma och har lite halv tråkigt, ska göra te nu och sen ska Filippa ringa mig för då ska Jag, Louise och Filippa träffas och göra ngt :) Jag skulle egentligen till min sånglektion men sen kom jag på att den var inställd för att hon som leder alt var bortrest. Sen ska jag till OP och då är det Kladdkaksparty med Singstar! Egentligen om jag tänker efter, fyfan vilken bra vecka jag har haft! Visst, lite stressigt, men skön som fan!

Ska dra nu :) Ses
/jaow<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0