Teemannen talar!

HEJ!
Just nu sitter jag och dricker Te och svullar Polly. Vanligt folk dricker te i koppar, jag kör det stort glas (y'
Finns inte så mycket att säga om min dag, hade Engelska Muntliga, kmr typ få VG :)



Den här bilden kanske inte säger så mycket för er, men det betyder guld för mig, ska skriva vrf.

Den här bilden är i många färger som ni ser. Jag ser alla färger som olika egenskaper. Jag är en person som bryr sig om alla och är precis den person jag själv vill vara. Jag kanske är spretig, men jag älskar mig själv och den jag är. Jag kanske är jävligt självgod, men det är vell bra?
Jag är väldigt spretig, jag gillar allt från lugna pianolåtar till Screamo... aa allt!
Musiken är verkligen underbar. Musiken är mitt andra jag, jag lever för musiken!
Att hålla på med musik är min dröm, att bli artist. Jag skriver låtar redan nu, vem vet. Jag kanske blir stor?
Jag ska inte ha för mycket förväntningar. Bilden beskriver mig själv. Jag tycker om allt, drar alltid fram det positiva i folk, bryr mig väldigt mycket. Jag älskar mina vänner och vill inte bli av med dom jag har. Det finns några som jag känner att jag kan berätta allt för, verkligen allt! Jag är en s.k ALLESFRESSER (All ätare)

Tack för mig, puss hej <3

Kommentarer
Postat av: :)

Polly från ica ida :D<3

2010-03-30 @ 22:15:35
Postat av: Mamma

Du är så himla klok Johan <3

2010-03-30 @ 22:18:01
Postat av: mikaela

jätte gay

2010-04-10 @ 00:09:57
Postat av: Filippa

Hej Johan!

Jag följer din blogg men inser nu att den börjar flippa ur. Jag gillar dina inlägg muuuuuuuch, men tänkt på det här med att dina bilder måste synas. såg inte den här bilden med massa färger, det måste blivit nåt fel när du lade upp den! Bättring! Annars tycker jag du skriver bra men lite VÄL Gay ibland!



Peace out! A-town!

2010-04-11 @ 01:16:22
Postat av: Anonym

Ehm!? Hur är en VIT bild ha många färger?

cp.

Lite ödmjukhet och nakna tjejer skulle inte skada din personlighet heller.

2010-04-17 @ 19:00:43
Postat av: Johan Schumann

Om du har ngt emot mig så 'Get the fuck out of here' (:

2010-04-18 @ 13:23:00
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0