Tjatja!

Jag glömde blogga igår (Torsdag). Och jag har faktist en riktigt bra förklaring också!! :)
Jag va i skolan, en helt vanlig tråkig skoldag, och sen åkte jag hem och var hemma i cirka 10 minuter (åt mellis). Och sedan åkte jag till min Sånglektion som slutade 6, då skulle jag snabbt skynda mig upp till OP som började klockan 7. Jag var där till klockan 10 ungefär. Då drog jag hem och pluggade Musik-teori och sen gick jag och la mig runt kvart i 11 för jag va så grymt trött! Det är min förklaring, ganska bra vah? :)

Idag så är det äntligen Fredag! Skolan var jättebra :) Gjorde en tyskaläsning som jag inte hade övat något på :O Fick VG ändå :D
Kom hem ganska precis klockan 4. Chillade lite, drack honungsvatten och så, sen så har jag varit iväg till ICA för att köpa lite ingridienser, så nu har jag precis gjort klart min cheesecake (Y)! Smeten smakade superbra! :D Jag äe grym på att baka! (A)

Så, snart är middagen klar och sen runt 9-tiden ska jag, Mamma och min Bror (Som ville att jag skulle baka cheesecake, för att han tycker jag är bäst på det) prov-smake en bit av den! :) Så jag ser fram emot en mycket trevlig kväll,

Kaffe och Cheesecake, Kan det bli bättre?!

Kommentarer
Postat av: filuren 30 meter från dej. dock inte nu ._.

vetuuuuuu... ja såg dej ida , coolt va :$$$

kaffe är inte gott :c

2010-03-12 @ 18:33:54
URL: http://ehls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0