roligaste dagen på länge jaooo (;



yäääääh , idag va jag med johan idag ! riktigt kul har d vart <3
- han va så gullig att han ville att jag skulle me på hans audition (: fast vi bara träffats en gång tidigare ?! en ängel är du johan (': <3
kom till slussen först sen drog jag till Fryshuset. träffa två underbara flickor , pau o kristin som oxå var där och skulle sjunga.
hahahahaha , så träffa jag världens underligaste brud typ. elr hon luktade konstigt (typ laddgård) *stava* iaf o hade typ underbett o lässthpa $; visst va hon söt på sitt sett o hade säkert sina ljusa sidor men inte vad hon visade oss idag iaf.
hahaha , men roligast va nog när hon tog upp värsta termosen från en picknikkorg hon hade med sig o då tänkte jag lixom ,
woooow , snart drar hon väl upp typ massa bullar o hela paketet"  men inte då ! (;  i termosen hade hon kokat upp vanligt vatten som hon satt o smutta på o så kolla hon på oss o börja skratta o sa ,
"ah , hahah jag är lite korkad"  o så såg hon lite lustig ut :P
jag ba , "ah , heh , lite grann kanske"  o började gapflabbba :')

btw , sen drog vi hem till johan o han visa la vad han kunde på gitarr o piano o skröt lite lagom sådär (; 
, MEN , vad otroligt duktig han är ! o:   heeeeeeeeeeelt gaaleth D:
lite kortfattad om vi gjorde resten av dagen ,
efter fryshuset och hemma hos johan drog vi till nästa audition på cybergymnasiet som gick hur bra som helst ! och johan kom där o såg riktigt nöjd ut o nästan började dansa av glädje ! du är lite tokig du johan , hahah men vi gillar't (: <3

- sen blev d mcdonalds o glass o sen hem till honom o nu mysa o senare blire väl hemfärd o hoppas på att vi ses fler ggr ? (:
- elr vad säger du johan ? (;
johan säger ,

- självklart snygging ! dig kan man ju inte säga nej till $:
- aw , söt eru allt ! (:    , du är bäst johan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0