11 Maj 2010

Hellu
Skolan va chill, Musiken var en aning konstig.... xD
Jag gillade att alla hängde med när han pratade :)

(Efter att ha berättat om Blues)
Lärare: Okej Lovisa, hur kom Bluesen fram då?
Lovisa: Öööh, vad va frågan?
Lärare: Någon annan som kan berätta?
Alla: Vad va frågan?

Haha, som sagt.. det var lite kul att se x'D
Kom hem runt 3 och pratade med Annah i telefonen :)
PÅ FREDAG KMR HON!!!!! OCH DET ÄR SÄKERT! :) :) :) :) :) <3<3<3

Har nyss ätit glass och kollat TV :) Ska fixa en kopp kaffe och sen ska jag chilla lite och sen sussa så jag kan klara mig upp imorn :) Det är sista skoldagen innan långhelgen :D *gilla*
Vi hörs senare! :)
Ha det bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0