17 Maj 2010

tjaaa , jag är trött !

idag va jag i skolan o sen drog jag hem o chillade med honungsvatten, är lite förkyld så det är nog bra att dricka d D:
jag tror jag e förkyld, men d kan vara pollen-allergin också, för att på kvällarna blir d oftast mycke bättre D: D:

nu ska jag typ sova, får skriva mer imorgon om jag orkar (;
ni kan få en härlig sommar bild iaf!
ses <3


håller ju på med en ny låt som jag snart är färdig med, har lite kvar på texten o d tar inte så lång tid. sen måste jag spela in låtarna i en studio också, och sen blahblah med upphovsrätt D:

aja, Godnatt ! :) <3

Kommentarer
Postat av: Julia

fråga ! : är du och anna på g ? eller tsm ? vänner ? syskon ? :O

älskar din blogg btw ! :D <3

2010-05-18 @ 21:44:17
Postat av: Johan Schumann

vi är inte på g och vi e inte tsm . men vi är däremot riktigt, riktigt nära vänner.

tack! älskar din också (: <3

2010-05-18 @ 22:57:48
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0