18 Maj 2010

Det blir ett snabbt inlägg nu idag !

hej förresten :)
hade slutprov i orientering på jumpan, fick 9/10 rätt och sprang banan på 33.10 minuter, riktigt stolt :D
Skoldagen annars var inte så pjåkig, är bara riktigt trött efter allt plugg o skiiit! men det är typ bara denna vecka, nästa vecka är temavecka tror jag , dvs. inga lektioner! o sen är d bara att sega ut tilsl vi slutar :) sen blir det gymnasium till hösten, visst jag längtar grovt till sommarlovet o det kmr bli skitkul, men jädrar vad jag längtar tills vi börjar gymnasium! helt nytt folk, ny skolmiljö, nya lärare, allt nytt, kmr läsa mke mer om musik och jag kmr framförallt spela och sjunga mycket mera än vad jag gör nu. det kommer bli riktigt awesome!!!
för er som inte vet har jag sökt in på Estet linjen - Musik, hoppas jag kmr in på VRG, annars Tibble :D

nu måste jag sova!!! men vi hörs imorn! :) Puss o gonatt :)

Kommentarer
Postat av: Elin

håller tummarna! ;) <3

2010-05-19 @ 00:14:55
URL: http://sparklingamethyst.blogg.se/
Postat av: Johan Schumann

tack elin ! :) <3

2010-05-19 @ 06:46:55
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0