19 Maj 2010

heeeej ! :D

idag, Onsdag, har jag varit i skolan och varit mke duktig, va på soaré mötet också. kom inte fram till så mycket direkt men jag och oscar kanske ska göra ngt på avslutningen också, kanske walking in memphis ?
just nu sitter jag o lyssnar på musik och ska sova närsom, jag vill ha piercing ! JAAAA!!!!
Är inne på läppen fett mycket men folk tkr hellre ögonbrynet , så ögonbrynet får d fan bli . Mamma, jag vet att du läser detta och i will make you say yes <.< (:


Jao, detta var då i läppen, har photoshoppat så den är inte riktig ! Men jag ska fixa en bild på ögonbrynspiercing också :) galet snyggt.!!

Nä, ska kila nu men vi hörs imorgon! :) Torsdag imorgon, och på fredag är det annorlunda skoldag dvs soaré övning hela dagen :D = INGA LEKTIONER

Ni ska få en rolig berättelse innan jag drar x)

Here it goes;
Det var den gången då Norrmännen och Svenskarna låg i krig med varandra då en Svensk plötsligt fick en idé. Han ropade så högt han kunde ett vanligt norskt efternamn:
-Johansen! varpå en norsk reste sig och sa:
-De e ja! och blev skjuten. Varpå svensken ropade en gång till:
-Michalsen! varpå en annan norsk reste på sig och sade:... Visa mer
-De e ja! och blev skjuten.
Då tänkte en norrman att han också skulle göra likadant så han ropade
för full hals.
-Svensson! varpå man hörde:
-Vem e det som ropar? Varpå han reste sig och sa:
-De e jag!


Hahaha, godnatt (: <3

Kommentarer
Postat av: Elin

haha!!



varför kan du inte pierca läppen? det handlar ju om vad du tycker, inte vad andra tycker. <3

2010-05-20 @ 01:15:12
URL: http://sparklingamethyst.blogg.se/
Postat av: Johan Schumann

jo det handlar om vad jag tkr. men min mamma och pappa har fortf rätt att säga nej och bestämma över mig tills jag fyller 18. Sen kan vissa föräldrar tycka sånt är okej, men det är något som de själva bestämmer. Så innan jag fyllt 18 bestämmer dom över mig , d e d som e segt >.<

2010-05-20 @ 16:05:23
URL: http://teemannen.blogg.se/
Postat av: felicia

Jag tycker att du ska pierca båda :D (Y'

2010-05-20 @ 18:54:19
URL: http://fillanthabest.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför gör du inte som DU vill (pierca i läppen) istället för vad dina kompisar vill (pierca i ögonbrynet)?!?!? Du måste ha riiiiiiktigt dålig viljestyrka och du verkar falla LÄTT för grupptryck...

2010-05-20 @ 21:18:00
Postat av: Johan Schumann

hahah, @Anonym

Som jag skrev tidigare så handlar det inte om vad mina kompisar tkr, för det är många som inte tkr om d men jag skiter i dom, eftersom jag gör som jag vill. men mina föräldrar har fortf rätt att säga nej.

2010-05-20 @ 21:20:58
URL: http://teemannen.blogg.se/
Postat av: Elin

jo mne johan, jag menade inte om du ska få pierca dig eller inte, jag menade VAR ;) jaha, nu ser jag att människor tagit upp det...



tycker det är najs med båda ialf ;) inget som är extremt fult precis...

2010-05-20 @ 23:26:09
URL: http://sparklingamethyst.blogg.se/
Postat av: Johan Schumann

nejjj inget e fult :) men jag ska göra ögonbrynet om jag får (:

2010-05-21 @ 06:54:33
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0