22 Maj 2010

hej (:

Idag har det inte hänt så mycket, sov rätt länge och sen gick jag upp o åt frukost o sen städade vi för vi skulle ha gäster senare. eftre jag städade sov jag typ 1 timme och sen kom gästerna (2 av mammas kompisar med sina 2 barn). Men nu har dom åkt, men d va kul. Dom stanna på middag, fika och sen lite umgänge. Leo (en av kompisarna) och jag lirade gitarr och pratade lite om d ;) Det va kul !

Kan ju berätta lite om min gårdag eftersom jag inte hann skriva om den igår.
Men iaf, jag va ju först i skolan och spelade gitarr o sjöng från 8.10 till 16.00 (typ hela tiden) xD Så är rätt trött i rösten och fingrarna.

Bild på Emil och Oscar, fett mys var d :D

Annars, igår, åkte jag hem efter skolan och chillade lite innan jag gick iväg till blomster-affären och köpte en blomma, för att jag skulle ju på middag hos en kompis som har fyllt år. Så jag drog till henne runt 7, där var det några folk som jag kände och några folk jag inte träffat förut. Så det var kul att prata lite med nytt folk (:
Det blev en supergod middag (kycklingsspett o tillbehör) och sedan en supergod efterrätt (jordgubb-kiwi-banan- mm. -sallad med smällt vit choklad som topping). Riktigt gott var d! :D
Efter middagen satt viu ute på balkongen o jag spelade lite bakgrundsmyusik och vi satt o pratade och drack te och sånt. Tills en pms-granne sa fråga oss om vi kunde sluta spela gitarr för d hördes så mkt o klockan var ganska sent. Då täntke jag om man kanske ska micka upp den och köra riktigt TÖNG musik, men.. aa fast nee.
Men iaf, sen så drog jag hem o gick o la mig direkt, hann inte ens klä av mig sista strumpan innan jag somnade x)

Nu ska jag ta o sätta på lite teevatten så jag kan klara min kväll :)
puss hej !

Kommentarer
Postat av: jonna

de va ingen kiwi i :P för jag e allergisk :P

2010-05-23 @ 13:04:36
Postat av: Johan Schumann

aha, men då va det d i bålen (:

2010-05-23 @ 14:09:21
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0