4 Maj 2010

Hej och goddag! :)
Idag va jag i skolan, sen va jag på a-tid och gjorde muntliga i matte och sen drog jag hem. (En kortfattning av min dag).

jag börjar inse för varje dag som går att vi.. inte.. kan.. bli, ngt. och det är inte sån jävla fin tanke direkt, snarare jobbigt som fan, och just nu vid denna tid av året så verkar typ alla må dåligt, det är orsaker av det ena och det andra. Jag vet inte varför men det känns bara som det.
mm, men jag vill inte må dåligt!

"Everything will be alright in the end, if it's not alright, it's not the end"
"Släpp aldrig taget, om du gör det måste du klättra upp hela vägen igen"
"Livet är som en brustablett, det löser sig"

Dom fraserna hjälper mig otroligt mycket, just dom tre, de är så jävla sanna!
Nä, nu måste jag verkligen sova för annars kmr jag inte upp imorn :)
Vi ses imorn jao, puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0