6 Maj 2010

Hej hej, idag var den en speciell dag för PONTUS fyller år! Grattis bejb :D<3
Efter skolan va d ingen sånglektion pga att sångpedagogen va sjuk/hes i rösten :( Och nästa vecka är det röd dag så det blir om 2 veckor ;)
Så jag taggade hem och chillade, kollade massa videos på youtube på "how to scream" xD Najsnajs (a'
Sen blev det kyyyrkan, elelr jag orkade inte skynda mig vid middagen så jag hoppade över gudstjänsten, det blir om 2 veckor istället! va med på ungdomskvällen^^
Nu sitter jag och ska typ precis hoppa i säng, lyssnar på musik men de ska stängas av nu :)
Puss godnatt ses imorn =)

Mitt skivomslag (Y)

(kanske kmr bli några justeringar till, men till största del klar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0