Fredag-ledig !

Tjena Bloggen!
Guud, sista dagarna i veckan har varit så stressiga!!! Helt sjukt, Vi hade våran sista föreställning igår på kvällen. Som Hanna skrev på Facebook - 'Snyft eller Yippiie?'. Sant som fan!
Men iaf, min och Oscars låt som vi uppträdde igår va den bästa gången av alla uppträdandet. Jag var inte falsk, eller d kändes som d iaf :D Och gitarrerna var perfekt stämda, Emil sa att det va 10 ggr bättre än Onsdagens föreställning, så d va najs :D
Jag va ju Fjortis i min första scene så jag tänkte lägga upp en bild från lite behind-scene :P

Här va då Daniel Emo och Jag var Fjortis! Tycker bilden är sjukt kul att titta på x'D

 

Här är alla från Soarén! Bästa Soarén EVER !!!!

 

Idag är jag Ledig, så jag vene riktigt vad jag ska göra :P Igår va d fest efter soarén och det 'duggade' lite så jag fick låna ett paraply och jag fick låna en tjocktröja när jag skulle gå hem, för jag typ droppade en aning om håret, armarna, ryggen, benen, allt, efter en liten promenad vi tog runt kyrkbyn xD Men det var kul som fan, o lätt värt det!

Efter alla hårprudukter jag hade igår på soarén när jag var fjortis så kan jag säga att just nu, är ALLT borta. Det regnade så jävla mycket att allt wax och all hårspray bara rann av, sjuukt xD

Ne nu ska jag hitta på något :) Pusshej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0