Hinner knappt med att blogga ..

Hej!
Shit, det är mycket som händer varje dag nu i skolan/soarén , vi slutar 5 varje dag, kommer hem till middag och sen är det bara att tagga för nästa dag.. Att sitta bakom en scen från 8.10 till 17.00 är inte så kul kan jag säga !
Nu är jag iaf hos pappa, kan berätta kort om min dag :D

Först va jag i skolan och övade soaré fram till klockan 17.00. Då drar jag hem och kommer hem till pappa (täby) runt halv 6. Då kom jag på att vi skulle ha återträff med Konfan, så snabbt som saaatan (.____.) sprang jag ner till tåget och dåg d första bästa (17.44). Så då åkte jag vidare till Nacka Kyrka (Där vi skulle vara), jag kom iof typ 30 min för sent, men det gjorde inget :) Det slutade i Nacka klockan 20.00, och då åkte jag direkt hem till mamma i stan. Kom dit runt kvart i 9, tog en kopp kaffe och chillade lite. Sedan åkte jag ut till pappa igen och kom hit klockan halv 12. Då gjorde jag iordning en kopp te, åt glass och några kakor. Så såg min dag ut .. Ganska stressigt vah?

Men iaf. Nu sitter jag här o skriver lite och ska precis sova, har en liten sov morgon imorgon (börjar halv 10), men är sjukt trött !

Ska lägga upp två bilder från Jossans födelsedag som jag var på i Fredags!

Här sitter då Johan, Frida, Jossan, Cissi, Jag, Mikaela och Jonna (inte med på kortet men var där - Amanda och Lovisa)

Såhär såg jag ut, typ :)

 

Har hört att många vill att jag ska lägga upp mer bilder, vilket jag blir bättre o bättre på tkr jag, men just nu har jag inga bilder hos pappa eftersom jag inte kan ladda in bilder från mobilen till datorn. Så när jag kommer till min mamma så blir det mera färska bilder :D Och när jag inte har någon bild så lägger jag upp någon musik ist, och ibland båda kanske :D

Sen tycker jag Felicia har varit supersöt som skrivit lite om mig x)

Jag ba : Skriv om mig, skriv om mig!

Och hon svarade : okej :D

 

Nu måste jag verkligen sova! Hörs imorn :)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: felicia

haha, nejje (x du e den söta.. fan vad jag ska bråka om det men så äre (: jetefin bild på dig ;$<33

2010-05-26 @ 13:35:13
URL: http://fillanthabest.blogg.se/
Postat av: Johan Schumann

Aaw, tack (: <33

2010-05-28 @ 17:14:20
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0