Kom hem nu !

Hej bloggen ! :D

Uuuuuhh, jag är huuur pigg som helst :D och jag har inte sovit ngt inatt, dygnade med Alfred xD våran anledning till att dygna va för att vi letade fusk i farmville, hahhhaa, så jävla kul :D :D

vi va iaf hos Lovisa, från början va det följande pers där:
Felicia, jag, Alfred, Niklas, Julia, Emma, Ebba, Pommeline, Daniel, Björn, Lovisa, Ellen, Louise, Douglas.
Vi hade fett kul, dansade till musik och typ chillade.. tills Lovisas sates grann-kärring kom o va typ skit lack ! Hon sa att vi var olagliga, krimminella, att vi drack sprit. hon ba - jag ska ringa polisen! Det roliga va att vi hade inte ens rört en jävla spritflaska och vi hade inte ens tänkt tanken. vi hade fan inte brytit mot någon jävla lag!!! Vi blev feeeeeetttt sura o typ lacka sönder på henne, hon stog o skällde ut stackars Lovisa för INGENTING. det enda va att vi hade hög volym, men inte så hög volym att det stör liksom.. Men iaf, sen fick jag höra att hon har haft PMS i typ 5 år och e ensamstående no-lifer och hon hade varit på dom fleeera gånger, Lovisa och hennes Syrra när dom har haft fester. Så Lovisas pappa ska prata med grannen imorgon :D Hahhhhaa, fett random.. Men ingenting allvarligt hände liksom. Men iaf, efter det drog typ alla -.- Förutom Emma, Ebba, jag, Alfred, Lovisa, Daniel, Douglas. Vi va typ lite ´små´hungriga vid halv 1 tiden så jag och Daniel drog med mopparna till McDonalds i fucking HÄGERNÄS !!! det tog typ 30 min o åka xD Faaan va random, men då köpte vi lita kääk till alla, vi gjorde värsta inköpslistan hemma x)
Så när vi kom tillbaka kollade vi Harry Potter o åt McDonalds, klockan halv 2.. (?) Aaah, och sen drog Daniel och Douglas vid 2-tiden. Och typ vid 3 så gick Lovisa, Ebba och Emma o la sig uppe i Lovisas rum. Så jag och Affe satt kvar där nere och chillade och sen drog vi igång vårat Farmville-lan xD Raaaaaandom kväll.
Solen började gå upp runt 4 så det va mysigt, tog en kopp te och satt och njöt av solen som kom upp :) Och sen runt 9 bestämmde vi oss för att dra, så jag skrev en liten lapp som jag la på köksbordet :)

Randomkväll, men jävligt kul var det :)



Idag är det mors-dag, Grattis mamma ! (:
Vet inte vad jag ska göra idag, men något får det bli att göra! Skriver senare
Peace :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0