Långhelg !

Gokväll alla läsare!
Eller godnatt kanske jag ska säga, för jag ska sova strax! Ska upp tidigt imorgon för att jag ska åka in te stan o möta annah (:
Finns inte så mycket att berätta om min dag, har typ städat och snytit mig i princip hela dagen! Har varit grovt förkyld men nu är det myche bättre!
Har skapat en sida på Facebook "Enclosed for Eternity", där jag ska länka lite till myspace när jag lagt upp låtar där. Vilket jag ska göra snart hoppas jag, ska bara spela in i studion ^^

Det är så jävla skönt med långhelg! Så grovt skönt att vakna upp idag o ba: ingen skola! Och samma sak imorn :D Även fast jag ska upp lite tidigare så är det är jädra skön känsla att bara chilla på morgonen och inte känna den där jobbiga känslan att man ska palla en dag till i skolan innan helgen. Ao, och sen är det en vanligt helg dåra!
Annah åker hem på Lördag kväll så på Söndag ska jag inte göra så mycket tror jag, antingen chilla hemma eller om jag drar till någon polare, om någon har tid vill säga! :)
Det finns säkert någon som har tid och vill göra ngt.

Annars hände inte så mycket igår, Onsdag. Jag tog moppen till Farmor och Farfar för släktmiddag med Pappa,Marcus,Faster,Stampe,Anton&Tobias,Farmor,Farfar, och jag. Myspys med grillat kött och potatis, lilla kusin åkte även lite på moppen när han stod mellan mina ben x) Det ska bli kul att titta på filmen sen :) Kanske lägger upp något foto från det någon dag när jag har fört in dom i datorn :) Han var öööööverlycklig iaf, och det glädje mig enormt :) Kusin Anton blev också överlycklig efter en tur (:
Sen blev det att tagga hem och sova för att jag skulle städa idag osv.

Nä, nu ska jag sussa lite, ska upp typ halv 10 imorn så det blir en liten tupplur, för jag kmr inte somna så direkt (blev fett pigg -.-').
Jaja, men jag&annah kanske skriver något imorgon på bloggen :)
Vi hörs och ha det bra!
Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0