Söndaag

Tja tja!
Igår va jag hos Astrid på fest :) Det va supermysigt!
Först en supergod middag, sen va det chill med lite snacks och dricka. Sen gick vi alla ut (eller nästan alla) en liten promenad runt i Kyrkbyn, för att ta friskluft och komma ut lite o se om några andra va ute :) OCh sen drog vi tillbaka :) Sen efter festen (typ kl 2) drog alla hem till sig typ, Jag och Pontus ville vara lite mer så vi åkte hem till honom och chillade där med lite film och så :D Sen åkte jag hem :) Fifffaaan va kallt det var! galet! Kom hem runt halv 5 :)

Jag och Julia :) <3

 

Idag har jag inte gjort så mycket, Har chillat lite :) Va hemma med Pontus lite idag och så ^^ Vi tänkte dra med mopparna till täbban men d blev inget s;

Just nu sitter jag och dricker cola och äter chips :) (y) Riktigt najs :)

Snart lär ju pappa komma hem så det är dags att plocka undan chips-påsen ^^ (a'

Vi hörs senare! puss o hej :)


Kommentarer
Postat av: mamsen

gullig bild <3

2010-05-09 @ 21:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0